I. Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie, pisane z dużej litery, mają znaczenie nadane poniżej:
- Regulamin – niniejszy regulamin, stanowiący treść Umowy o uczestnictwo w Kongresie lub Imprezie Towarzyszącej. Regulamin nie ma zastosowania do umowy zakwaterowania, którą Uczestnik samodzielnie zawiera z odrębnym podmiotem.
- Umowa – umowa o uczestnictwo Uczestnika w Kongresie lub Imprezie Towarzyszącej, zawarta pomiędzy Organizatorem Kongresu a Uczestnikiem zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Kongres – 20. Jubileuszowy Kongres Medycyny Rodzinnej, odbywający się w dniach 2-5 czerwca 2022, w Hotelu Copernicus w Toruniu (stacjonarnie) oraz online, na zasadach opisanych w Regulaminie poniżej i z zastrzeżeniem postanowień pkt IX.
- Impreza Towarzysząca – dodatkowa impreza integracyjna, nie stanowiąca programu merytorycznego Kongresu, w szczególności nie objęta opłatą kongresową, nie finansowana ze środków firm farmaceutycznych zrzeszonych w Infarmie, wymagająca odrębnego zgłoszenia. Impreza odbędzie się w dniu 3.06.2022 roku.
- Organizator - ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, 31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3, NIP 675-144- 18-83, REGON 121417864, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000372884, o kapitale zakładowym w wysokości: 58 000,00 zł, strona umowy o uczestnictwo w Kongresie lub Imprezie Towarzyszącej.
- KLR - Stowarzyszenie Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce z siedzibą w Warszawie, 00-209 Warszawa, ul. Muranowska 1, NIP 525-20- 63- 698, REGON 01003798100000, wpisana do rejestru stowarzyszeń, pod numerem KRS 0000088917.
- Uczestnik – uczestnik Kongresu lub Imprezy Towarzyszącej.
- Biuro Kongresu – biuro uruchomione podczas trwania Kongresu w miejscu jego odbywania się.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Konsument:
- osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
II. Program Kongresu
- Przewidywane założenia programowe Kongresu oraz Imprezy Towarzyszącej dostępne są pod adresem www.rodzinni.edu.pl. Szczegółowy program Kongresu zostanie udostępniony do dnia 30 kwietnia2022 roku.
- Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania, z ważnych przyczyn, zmiany programu Kongresu lub Imprezy Towarzyszącej ustalonych po dniu 30 kwietnia 2022 roku, a także zmiany lokalizacji Imprezy Towarzyszącej (jednak w obrębie Torunia), o czym uczestnicy zostaną poinformowani poprzez e-mail.
- Przez ważne przyczyny, o których mowa powyżej, należy rozumieć okoliczności niezależne od Organizatora.
- Zmieniając program z przyczyn wskazanych powyżej Organizator dołoży starań, aby nowy program był na nie niższym merytorycznie poziomie, co przed dokonaniem zmiany, a także aby zmienione elementy programu były o tematyce możliwie najbliższej jego pierwotnej wersji.
III. Zawarcie Umowy - rejestracja uczestnictwa w Kongresie i Imprezie Towarzyszącej
- Stroną Umowy o uczestnictwo w Kongresie i Imprezie Towarzyszącej jest Uczestnik.
- Zawarcie Umowy (rejestracja) następuje przez wypełnienie formularza online poprzez system rejestracji online, dostępny na stronie internetowej www.rodzinni.edu.pl
- Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, termin dokonania rejestracji dla uczestników biorących udział w Kongresie stacjonarnie upływa w dniu 20 maja 2022 roku. Uczestnicy online mogą dokonywać rejestracji również podczas trwania Kongresu. W przypadku jednak Konsumentów wymagane jest wówczas złożenie oświadczenia o zgodzie na dostęp do treści Kongresu przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.
- Do wzięcia udziału w Kongresie stacjonarnie, tj. w Hotelu Copernicus w Toruniu, uprawnionych jest wyłącznie pierwszych 360 Uczestników, o czym decyduje kolejność wpływu opłat kongresowych na rachunek bankowy Organizatora. W przypadku wyczerpania miejsc stacjonarnych udziału w Kongresie lub Imprezie Towarzyszącej przed dniem wskazanym w ust. 3 powyżej, Organizator ma prawo wstrzymania dalszej rejestracji i wcześniejszego zamknięcia listy uczestników.
- Po upływie terminu, wskazanego w ust. 3 powyżej, w zależności od dostępności miejsc, będzie można zgłosić swoje uczestnictwo jedynie w Biurze Kongresu, podczas rejestracji w miejscu obrad, chyba, że Organizator Kongresu każdorazowo indywidualnie wyrazi zgodę na dokonanie zgłoszenia w inny sposób. Wyrażenie zgody na dokonanie zgłoszenia w inny sposób może nastąpić, w szczególności, poprzez potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
- Udział w Kongresie lub w dodatkowo płatnej Imprezie Towarzyszącej możliwy jest po dokonaniu opłaty określonej w pkt. IV Regulaminu.
- Zgłoszenie udziału w Kongresie dokonane w sposób niezgodny z Regulaminem może nie zostać przyjęte.
- Do wstępu na Kongres stacjonarny upoważnione będą jedynie osoby posiadające identyfikatory kongresowe, otrzymane od Organizatora Kongresu, po dokonaniu rejestracji oraz uiszczeniu opłaty kongresowej. Dostęp do treści Kongresu w wersji online możliwy będzie po zalogowaniu do indywidualnego konta, które zostanie utworzone poprzez rejestrację na stronie www.rodzinni.edu.pl i po dokonaniu opłaty, zgodnie z tabelą opłat dostępną na stronie www.rodzinni.edu.pl
- Do wejścia na Imprezę Towarzyszącą upoważnione będą jedynie osoby zarejestrowane i posiadające bilet wstępu.
- Do wejścia, na wliczone w cenę Kongresu, warsztaty upoważnione będą jedynie osoby, które wykupiły udział stacjonarny, po dokonaniu przez Uczestnika rejestracji oraz opłaty fee i zakwalifikowane (na zasadach wskazanych w pkt. 11 poniżej) do udziału w warsztatach.
- Ze względów dydaktycznych liczba miejsc w poszczególnych warsztatach jest ograniczona, a zgłaszanie uczestnictwa odbywa się na następujących zasadach:
- Uczestnikiem warsztatów może być wyłącznie Uczestnik Kongresu;
- Uczestnik, w ramach opłaty kongresowej, może wziąć udział maksymalnie w trzech warsztatach, wyłącznie po wcześniejszym zaznaczeniu odpowiedniej opcji formularzu zgłoszenia, w miarę dostępności wolnych miejsc, a także po dopełnieniu wszelkich formalności związanych z udziałem w Kongresie;
- o zakwalifikowaniu do uczestnictwa w warsztatach decyduje kolejność zaksięgowania na rachunku bankowym Organizatora Kongresu odpowiedniej opłaty kongresowej;
- potwierdzenie przez Organizatora Kongresu udziału w wybranym warsztacie, wraz z terminem jego odbywania, zostanie wysłane do Uczestnika wraz z potwierdzeniem uczestnictwa w Kongresie.
- Rejestracja Uczestników stacjonarnych (odbiór materiałów kongresowych) podczas kongresu możliwa jest w godzinach działania Biura Kongresu.
- Biuro Kongresu będzie czynne dla Uczestników stacjonarnych:
- czwartek, 2 czerwca 2022, w godz. 10.00-16.00
- piątek, 3 czerwca 2022 roku, w godz. 08.00-16.00
- sobota, 4 czerwca 2022, w godz. 08.00-15.00
IV. Opłaty – wysokość i zakres
- Wysokość opłaty za uczestnictwo w Kongresie oraz za uczestnictwo w Imprezie Towarzyszącej dostępne są na stronie www.rodzinni.edu.pl
- W przypadku, gdy Uczestnik Kongresu uprawniony jest do wniesienia opłaty kongresowej w obniżonej wysokości, przewidzianej dla członka KLR, konieczne jest przesłanie na adres kontakt@rodzinni.edu.pl w terminie 3 dni od dokonania zgłoszenia stosownego zaświadczenia w tym zakresie wydanego przez biuro KLR.
- W przypadku nieprzedstawienia ww. zaświadczenia Uczestnik zobowiązany jest do dokonania opłaty w pełnej wysokości.
- Zakres opłaty:
- w przypadku udziału stacjonarnego w Kongresie opłata OBEJMUJE:
• udział w sesjach naukowych,
• udział w max. 3 warsztatach, pod warunkiem zarejestrowania się na te warsztaty na zasadach opisanych w Regulaminie,
• materiały kongresowe,
• udział w wystawie medycznej,
• wyżywienie w dniu 3 czerwca 2022 – lunch i 2 przerwy kawowe,
• wyżywienie w dniu 4 czerwca 2022 roku –lunch i przerwa kawowa,
• dostęp do wybranych nagrań wykładów (w okresie od 30 czerwca do 31 grudnia 2022),
• dostęp do wybranych skrótów prezentacji (w okresie od 30 czerwca do 31 grudnia 2022),
• dostęp do materiałów audio z wybranych wykładów (w okresie od 30 czerwca do 31 grudnia 2022),
• certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi. - w przypadku Uczestników Kongresu online opłata OBEJMUJE:
• dostęp do wykładów on-line w czasie transmisji na żywo,
• dostęp do wybranych nagrań wykładów (w okresie od 30 czerwca do 31 grudnia 2022),
• dostęp do wybranych skrótów prezentacji (w okresie od 30 czerwca do 31 grudnia 2022),
• dostęp do materiałów audio z wybranych wykładów (w okresie od 30 czerwca do 31 grudnia 2022) ,
• udział w wirtualnej wystawie medycznej,
• certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi.
- w przypadku udziału stacjonarnego w Kongresie opłata OBEJMUJE:
- Opłaty można dokonać:
- w formie przelewu bankowego (ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o., mBank S.A. 38 1140 1081 0000 2164 4100 1003 z dopiskiem "Kongres" oraz imieniem i nazwiskiem osoby, za którą dokonywana jest wpłata),
- w formie przekazu pocztowego,
- płatnością online za pomocą karty płatniczej (obsługiwaną przez firmę Przelewy24)
• Visa Electron
• MasterCard
• Maestro
• MasterCard Electronic - szybkim przelewem online (obsługiwanym przez firmę Przelewy24)
Podczas wydarzenia istnieje możliwośćopłacenia uczestnictwa wyłącznie za pomocą karty płatniczej lub przez szybki przelew online.
- W przypadku formy płatności przez przelew bankowy lub przekaz pocztowy, Uczestnik zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie 3 dni od zawarcia Umowy (dokonania rejestracji w systemie rejestracji online), a także do niezwłocznego przesłania potwierdzenia jej dokonania pocztą e-mail na adres kontakt@rodzinni.edu.pl. W przypadku płatności online za pomocą karty płatniczej oraz szybkiego przelewu online (obsługiwanych przez firmę Przelewy24) płatność następuje z chwilą rejestracji.
- W przypadku niewniesienia opłaty lub wniesienia opłaty w niższej wysokości niż wymagana, Uczestnik zostanie wezwany do zapłaty, a w przypadku niedokonania lub nieuzupełnienia opłaty Organizator Kongresu uprawniony będzie, według swojego wyboru, do anulowania zgłoszenia (odstąpienia od umowy) w terminie do 20 maja 2022 lub do dochodzenia zapłaty na zasadach przewidzianych w przepisach prawa. Jeżeli Uczestnik dokonał jakiejkolwiek wpłaty, w przypadku anulowania zgłoszenia zostanie mu ona zwrócona na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew, z potrąceniem kwoty w wysokości 20% wpłaty. W przypadku Konsumentów wszelkie rozliczenia, o których mowa w niniejszym ustępie, zostaną dokonane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwzględnieniem przepisów mających zastosowanie do umów z konsumentami.
- Wysokość opłaty ustala się na dzień dokonania jej wpłaty w pełnej wysokości, nie zaś na dzień wypełnienia formularza rejestracyjnego.
- Dane do faktury VAT podane w formularzu podczas rejestracji są ostateczne. Faktura VAT za uczestnictwo zostanie wystawiona zgodnie z podanymi danymi.
V. Rezygnacja z uczestnictwa w Kongresie, Imprezie Towarzyszącej oraz zmiana podmiotu pokrywającego opłatę
- Uczestnik Kongresu ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny na zasadach opisanych poniżej.
- Z uwzględnieniem ust. 3 poniżej, w przypadku oświadczenia o odstąpieniu od Umowy otrzymanego przez Organizatora:
- do 2 maja 2022 r., Uczestnik otrzymają zwrot 80% dokonanej opłaty kongresowej,
- po 2 maja 2022 r. Uczestnik nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu jakiejkolwiek części opłaty kongresowej.
Postanowienia pkt i) oraz pkt ii) nie dotyczą Konsumentów, w stosunku do których rozliczenie zwrotu wpłaconych opłat nastąpi na podstawie ogólnych zasad powszechnie obowiązującego w Polsce prawa, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
- W przypadku Uczestników będących Konsumentami, zawierających Umowę na odległość, przysługuje im, niezależnie od prawa przyznanego w ust. 2 powyżej, prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny. W takim przypadku Umowę uważa się za niezawartą, a opłata wniesiona przez Konsumenta zostanie mu w całości zwrócona. W celu odstąpienia od Umowy Konsument może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku:
- Kongresu stacjonarnego - gdy Konsument wziął udział w całości Kongresu. W przypadku, gdy Konsument wziął udział w Kongresie stacjonarnym jedynie w części, zobowiązany jest do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu udziału w Kongresie, z uwzględnieniem wskazanej w Umowie opłaty kongresowej.
- Kongresu online - jeżeli dostęp do treści Kongresu rozpoczął się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
- Poza prawem do odstąpienia od Umowy, wskazanym w ust. 2 i 3 powyżej, wyłącza się, w zakresie dopuszczalnym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, możliwość rozwiązania w jakikolwiek sposób Umowy przez Uczestnika Kongresu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać przesłane w dowolnej formie, m.in.:
- wiadomości e-mail na adres kontakt@rodzinni.edu.pl (e-mail zawierający rezygnację powinien zostać przesłany z adresu e-mail wskazanego podczas rejestracji),
- listownie na adres Organizatora (pod uwagę brana będzie data otrzymania oświadczenia przez Organizatora, powyższe nie dotyczy Konsumentów, w których przypadku liczy się data nadania oświadczenia).
- Opłaty będą zwracane:
- w przypadku przelewu bankowego i szybkiego przelewu online - na rachunek bankowy, wskazany przez Uczestnika,
- w przypadku karty kredytowej - wyłącznie na kartę użytą podczas płatności.
- W przypadku zmiany podmiotu finansującego udział Uczestnika w Kongresie, tj. zwrotu Uczestnikowi dokonanej opłaty w związku z pokryciem tej opłaty na rzecz Uczestnika przez osobę trzecią, Organizator zwraca Uczestnikowi wniesioną opłatę pomniejszoną o 20%. Zwrot opłaty zostanie dokonany po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Organizatora opłaty za uczestnictwo w Kongresie dokonanej przez osobę trzecią. Postanowienie powyżej nie dotyczy Konsumentów, w stosunku do których rozliczenie zwrotu wpłaconych opłat nastąpi na podstawie ogólnych zasad powszechnie obowiązującego w Polsce prawa.
- W celu usunięcia wszelkich wątpliwości Organizator zaznacza, że Regulamin, w tym prawo do odstąpienia od Umowy, nie ma zastosowania do umowy zakwaterowania, którą Uczestnik samodzielnie zawiera z odrębnym podmiotem.
VI. Warunki nadsyłania abstraktów
- Podczas Kongresu zostanie zorganizowany konkurs na najlepsze prezentacje ustne i plakaty. Organizatorem konkursu jest KLR.
- Zasady konkursu zostały uregulowane w Regulaminie Medycznych Filipik i Rembrandtów, dostępnym pod adresem www.rodzinni.edu.pl
- Prezentacje ustne i plakaty, zgłoszone w formie abstraktów, będą przedmiotem oceny i kwalifikacji Komitetu Naukowego.
- Rozpatrywane będą wyłącznie propozycje prezentacji ustnych lub plakatowych spełniające kryteria przedstawione w Regulaminie Medycznych Filipik i Rembrandtów.
VII. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestnika jest:
ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Garbarskiej 13/3, 31-131 Kraków wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000372884, NIP 6751441883, REGON 121417864, kapitał zakładowy 58.000,00 złotych
Dane osobowe przetwarzane są na opisanych poniżej zasadach. - Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się pod podanym adresem e-mail: ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie – biuro@zizce.edu.pl
- Podanie danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w Kongresie.
- Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- wzięcia udziału w Kongresie (w tym założenia konta online przez Uczestników online), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (rozliczenia podatkowe), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
- realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych, w szczególności dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
- marketingu bezpośredniego usług własnych Administratora danych osobowych lub podmiotów trzecich, jednakże tylko w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji odrębnych zgód w tym zakresie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
- Dane osobowe Uczestnika będą udostępnione:
- podwykonawcom Organizatora na potrzeby realizacji Kongresu, w tym usług podwykonawcy dostarczającego system rejestracji online, służący rejestracji uczestnictwa w Kongresie (Mobile Madness Sp. z o.o., ul. Jana Twardowskiego 3 / 35, 35-302 Rzeszów, KRS 0000709762, REGON 368993527, NIP 813-376-58-46) , Przelewy24 (PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068) w przypadku płatności za jej pośrednictwem, a także obsługi księgowej, prawnej lub informatycznej Organizatora,
- w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji stosownych zgód w zakresie marketingu, dane mogą być udostępnione w zależności od zakresu udzielonej zgody innym podmiotom współpracującym z ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, których działalność związana jest z branżą medyczną lub farmaceutyczną.
- Dane osobowe przetwarzane:
- w celu udziału w Kongresie będą przetwarzane przez czas realizacji Kongresu, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, a także przez okres wymagany przepisami podatkowymi,
- w przypadku Uczestników online, którzy założyli konto online, będzie ono aktywne do czasu jego usunięcia przez Uczestnika, jednak nie dłużej, niż rok od zakończenia Kongresu,
- w przypadku wyrażenia zgody na działania marketingowe – do czasu jej odwołania,
- Uczestnikowi przysługuje, w zakresie i na zasadach określonych w RODO, prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, można wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe Uczestnika nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
VIII. Odpowiedzialność
- Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania Regulaminu Hotelu.
- Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania przepisów ppoż. oraz BHP.
- Uczestnicy odpowiadają za swoje rzeczy w miejscu Kongresu.
- Uczestnicy zobowiązani będą do naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, określonych przepisami prawa.
IX. Zmiana zasad organizacji Kongresu
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad organizacji Kongresu w związku z siłą wyższą, (w tym z epidemią COVID-19), w szczególności poprzez przeprowadzenie Kongresu wyłącznie online.
- Organizator zawiadomi Uczestników o zmianie zasad organizacji Kongresu za pośrednictwem poczty e-mail, na adres wskazany podczas rejestracji, a także poprzez umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej www.rodzinni.edu.pl
- Opłata kongresowa Uczestników stacjonarnych biorących udział w Kongresie on-line zostanie obniżona do wysokości opłaty obowiązującej Uczestników online.
X. Postanowienia końcowe
- W przypadku ewentualnego sporu sądem właściwym dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora. W przypadku Konsumentów obowiązują zasady ogólne.
- W przypadku ewentualnych pytań lub reklamacji należy skontaktować się z Organizatorem Kongresu pod adresem e-mail: kontakt@rodzinni.edu.pl lub telefonicznie +48 12 422-09-20
- W przypadku składania reklamacji należy szczegółowo opisać zastrzeżenia. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania kompletnych informacji niezbędnych do rozpatrzenia sprawy.
- Kopiowanie i rozpowszechnianie jakichkolwiek utworów udostępnionych w ramach Kongresu jest zabronione, o ile nie postanowiono inaczej.
- Uczestnicy nie mogą dostarczać w związku z udziałem w Kongresie jakichkolwiek treści bezprawnych.
- W celu wzięcia udziału w Kongresie w wersji online, Uczestnik powinien spełnić następujące wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Organizator:
• komputer lub urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) ze źródłem dźwięku połączone z Internetem, umożliwiający dostęp do Serwisu;
• zaktualizowana przeglądarka internetowa (rekomendujemy korzystanie z 4 przeglądarek internetowych: Chrome, Firefox, Edge, Safari) z włączoną obsługą JavaScript i plików cookies. z wyłączoną wtyczką blokującą reklamy (np. AdBlock).
Załącznik nr 1
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o.
z siedzibą w Krakowie
31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3
Ja, niżej podpisana/y ____________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy uczestnictwa w 20. Jubileuszowym Kongresie Medycyny Rodzinnej.
Informuję, że ww. Umowę zawarłam/ - em w dniu (data dokonania zgłoszenia) _____________________
_________________________
imię i nazwisko, adres, data
podpis
Załącznik nr 2
Wzór zgody dla konsumentów na dostęp do treści Kongresu przed upływem
14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy
ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o.
z siedzibą w Krakowie
31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3
Ja, niżej podpisany ………………………………………………………………………………………
proszę o dostęp do transmisji i/ lub nagrań Kongresu przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy. Tym samym przyjmuje do wiadomości, że od tego momentu nie mogę odstąpić od umowy.
_________________________
imię i nazwisko, adres, data
podpis